vineri, 26 iulie 2013

Drumuri şi tăceri


,,Viata este un joc dur si halucinant, viata înseamnă salturi cu parasuta, înseamnă risc, înseamnă să cazi si să te ridici, înseamnă alpinism, înseamnă vointă să ajungi în punctul cel mai înalt si să te simti nemultumit." – Paulo Coelho 

Ciudat cum ne facem simtita prezenta in lume. Ne-am obisnuit atat de mult sa credem ca nu reprezentam decat cariere, copii, sume de bani, conturi in banca si mosteniri pe care sa le lasam urmasilor. Dar nu e deloc asa. Amprenta noastra e mult mai importanta de-atat. Ar fi mult prea trist, altminteri.
Banii nu ne definesc, nici casele, nici masinile pe care le avem. Ne definim prin emotii. Prin relatiile pe care ni le cream. Prin valorile pe care le pretuim cu emotie si adevar, prin felul in care simtim, deplin si adevarat, sau gol si lipsit de ecou.
E asa de frumos freamatul noastru... ca o efemeritate care, totusi, dureaza la infinit. Mi-am lasat amprentele pretutindeni prin Brasov, Sibiu, prin Ploiestiul meu drag, prin Bucuresti, Timisoara, prin intreaga lume. Sunt parte a acestor locuri pentru simplul fapt ca am respirat cu nesat aerul rarefiat al inaltimilor de multe, am ascultat linistea muntelui si i-am invidiat maretia, pentru ca am tanjit cu atat de mult dor sa mananc la Capsa, pentru zilele si noptile in care am batut la pas drumurile de la Universitate.
Suntem umbre pe lume, dar care totusi au o forta interioara incomparabila cu orice altceva din Univers. Pentru ca iubim hiperbolic, risipim gesturi, traim expansiv si raportat la infinit.

Sunt atat de multe lucruri frumoase care zac in noi... Pacat ca am ramas cu atat de putin timp sa sondam adanc. Si lasam prapastia sa se caste intre aparentele fizice si frumusetea noastra interioara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu