luni, 14 martie 2011

Astrologie sentimentală


Din cuvintele ce se nasc, se nasc fără încetare
şi străpung nucleul anotimpurilor sufleteşti,
ai apărut Tu. Tu scris cu majusculă,
la fel cum te scriam şi la optişpe ani:
cel Scorpion, care mă arde în priviri şi îmbrăţişări,
cel Balanţă, care mă place doar femeie,
cel Gemeni, care îmi cere să-i citesc
până adoarme pe inelele lui Saturn.


***

Din cuvintele ce mă dor, mă dor mereu,
învii de fiecare dată al alteia:
Al Ei, cea care e Rac,
dar nu face niciodată vreun pas în spate,
cea care e Peşti şi te iubeşte printre unde,
cea care e Săgetător şi te-a rătăcit
în eşarfa ei verde, ca arborii renăscuţi.


***

Din cuvintele care nu rămân, nu rămân niciodată,
îmi nasc iubirea în fiecare amurg de toamnă
şi te iubesc numai eu,
pe ascuns,
când planetele nu ne văd,
când sunt Rac, Gemeni,
când sunt Balanţă.
Ne iubim doar cu valul nopţii
între astre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu