duminică, 17 aprilie 2011

*De ziua tatei*


,,Speranta anticipeaza, credinta nu se indoieste, iar rabdarea asteapta in liniste."
Sper ca viata sa fie blanda cu tine, sa-ti protejeze chipul bland si drag de anii ce se duc neintrebati... Sper sa gasesti alinare de fiecare data cand simti cum vreo grija te apasa... De fiecare data cand vrei sa zambesti, dar te opresc gandurile pe care doar un tata le poate avea...
Ma rog ca Dumnezeu sa-ti dea ani multi si minunati. Vreau sa-ti ti nepotii in brate, sa va vad, pe tine si pe mama, cum imbatraniti impreuna, cum ridurile incep sa se adanceasca in jurul ochilor, cum intelepciunea voastra ne va ghida in viata, pe noi, copii vostri dragi.
Astazi, toate gandurile mele bune se strang manunchi si se aseaza la picioarele tale, tata. Sa nu lasi nicio lacrima sa-ti brazdeze chipul, uneori preocupat, alteori zambitor.
Raman fara cuvinte de fiecare data cand imi dau seama cat de repede trec ani. Astazi, pentru voi imi fac griji. Lasati-ma sa fiu si eu odata parinte. Parinte pentru ai mei dragi parinti.
Te sarut pe fruntea sub care se adapostesc, neintrerupte, gandurile unui tata.
Cu infinita dragoste,
copila voastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu