miercuri, 4 aprilie 2012

Pencil Revolution


            Celor ce nu inteleg, sau nu vor a intelege, cea mai simpla rezolvare sta in varful creionului. Plangeam, imi stergeam ochii si tintuiam cu privirea cartea din poala. Inerta, dar cu atat de multa viata intre coperti. Mangaiam paginile aspre, priveam conturul negru al literelor fara sa le leg in cuvinte.Era un leagan al miracolului. Cu cealalta mana imi stergeam lacrimile, dupa cum am mai spus.
            Scriitorii sunt absurzi. Scriu lucruri absurde si eu, ca o absurda ce sunt, descopar viata. Complicata. Nefireasca si ilogica. Incapabila de compromisuri. Incapabila sa se sincronizeze.
            Ramane, totusi, o efuziune incalcita de ganduri. Cuvinte complicate si fraze lungi, pentru care DEX-ul nu are explicatie. Viata e tangibila, gandurile sunt altceva… Ceva ce exista si atat.
             Si-atunci… atunci am aflat ca orice sensibilitate abundenta se poate trata cu o aspirina. Nu chiar o aspirina… Remediul din varful creionului. E nevoie doar de o revolutie a gandurilor si un creion la indemana. Si-atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu